How can we improve our mobile apps?

Hoe nu verder

Hallo Ella,
Ik heb de even naar de app gekeken maar weet niet goed wat ik er verder mee kan. Het zegt mij "een hele dag om te focussen toe" vriendelijk, maar ik kom geen stap verder. Is er een site met Nederlandse tekst die mij enige uitleg geeft wat nu?

2de punt: bij de reportage van BNR had Michel Boerrigter het over Cal42. Deze app had ik gevonden bij de app store en gekocht, bleek het een Franse agenda app te zijn en daar heb ik niets aan.
Groet Aad

2 votes
Vote
Sign in
Check!
(thinking…)
Reset
or sign in with
  • sso
  • facebook
  • google
    Password icon
    I agree to the terms of service
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    Aad Koekebacker shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
    AdminElla (Special Forces, Calendar42) responded  · 

Hallo Aad,

Wat leuk dat je onze app wilt proberen nav Michel zijn interview bij BNR.

Zou je mij kunnen vertellen waarvoor je Calendar42 precies wilt gebruiken? Voor je eigen dagelijkse planning of onze flex42 service (met een druk op de knop een werknemer vinden)?

Betreft je 2e punt. Het Cal42 is er een beetje ingeslopen daar tijdens het interview. Wij communiceren vooral de app van Calendar42 en deze is dan ook op deze manier te vinden in de app store. Wel vinden wij het erg vervelend dat hier verwarring is over ontstaan. Wij zullen contact opnemen met BNR en vragen dit in hun communicatie aan te passen.

Met vriendelijke groet,

Ella

1 comment

Sign in
    Check!
    (thinking…)
    Reset
    or sign in with
    • sso
    • facebook
    • google
      Password icon
      I agree to the terms of service
      Signed in as (Sign out)
      Submitting...
      • Egon Giero commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Hoi Ella,

Ik heb naar aanleiding van de BNR uitzending ook naar de app gezocht met "calendar 42" en vondt de app op die manier niet (androids google play)
        Via jullie website heb ik de app uiteindelijk gevonden.

Zoekend in de google play store is de "calendar42" app lastig te vinden. Daar kun je klanten mee mis lopen.

Groeten Egon

Feedback and Knowledge Base