How can we improve our Desktop applications?

Aantal puntjes

(net ook via Contact support ingediend, zie nu net de Feedback optie)

Hoi,

Ik heb net via Tweakers jullie agenda (her)ontdekt en ben maar meteen aan de slag gegaan. Nu merk ik het volgende; Per abuis heb ik de events in de verkeerde week geplaatst, om alles naar de juiste week te plaatsen is behoorlijk omslachtig en het "draggen" werkt hier niet? Als ik in linker menu de datum verander van een week later dan veranderd ook de tijd van het event, wat niet bepaald handig is. Misschien is het daarnaast mogelijk om de tijd ook als 00.00 ipv 00:00 aan te geven, als ik nu een "punt" gebruik geeft ie aan dat het ongeldig is. Zelf heb ik variërende werktijden maar als mijn agenda voor vandaag er eens hetzelfde uitziet als die voor morgen dan kan ik het niet gemakkelijk kopiëren naar de volgende dag.

Misschien kunnen jullie hier iets mee.
't Is geen kritiek hoor, puur feedback.

Agenda ziet er imo heel erg goed uit en ik zie hier wel een toekomst in!

Keep up the good work!

Groeten,
Egbert

4 votes
Vote
Sign in
Check!
(thinking…)
Reset
or sign in with
  • sso
  • facebook
  • google
    Password icon
    I agree to the terms of service
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    zijlstrae shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

1 comment

Sign in
    Check!
    (thinking…)
    Reset
    or sign in with
    • sso
    • facebook
    • google
      Password icon
      I agree to the terms of service
      Signed in as (Sign out)
      Submitting...
      • AdminElla (Special Forces, Calendar42) commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Bedankt voor je feedback. Het slepen tussen weken is inderdaad nog niet mogelijk. Wel kan je als je 'alt' ingedrukt houdt tijdens het slepen van een event, dat event dupliceren.

Over de tijden aangeven met een punt, dat zal ik terugkoppelen naar onze developers, je kan trouwens ook tijden intypen zonder een teken erin (zoals 1530). Verder zullen we ook nog kijken naar het verzetten van de dag en de tijden die dan verspringen.

Feedback and Knowledge Base